Home Life Style Jak urządzić niezapomnianą wigilię firmową?

Jak urządzić niezapomnianą wigilię firmową?

by Agata Kubiak
Jak urządzić niezapomnianą wigilię firmową?

Grudzień i Święta Bożego Narodzenia to najbardziej magiczny czas w całym roku. Dookoła czuć niezwykłą atmosferę świąteczną. Warto podtrzymywać ją nie tylko na gruncie rodzinnym, ale również pracowniczym. Praca to niemal nasz drugi dom, a ze współpracownikami spędzamy wiele godzin dziennie. Organizacja klimatycznej wigilii firmowej wprowadzi wszystkich w dobry, świąteczny nastrój.

Organizacja wigilii firmowej – catering czy restauracja?

Jeśli stoimy przed faktem organizacji takiej wigilii i zależy nam, by była to chwila niezapomniana, do której będziemy wracać z sentymentem, musimy dokładnie zastanowić się nad miejscem organizacji spotkania oraz nad menu jakie wybierzemy. Miejsce i potrawy to najważniejsze punkty udanej imprezy. Oczywistym jest, że główny klimat tworzą ludzie, ale warto dokładnie przemyśleć jak chcemy by wigilia wyglądała, jakim mamy budżet na jej organizację oraz czy posiadamy odpowiednie warunki lokalowe. Teraz pozostaje tylko zastanowić się czy wynająć catering czy zaprosić pracowników firmy do restauracji.

Catering idealne rozwiązanie

Jeżeli budżet na organizację takiego spotkania nie jest zbyt wysoki lub warunki lokalowe firmy pozwalają na zorganizowanie go na miejscu, idealnym rozwiązaniem dla organizatora jest wynajęcie cateringu. Catering Trójmiasto daje nam wiele możliwości. Plusów takiego rozwiązania jest bardzo wiele. Przede wszystkim finansowy. Ponadto catering oferuje wiele różnych potraw, dla każdego znajdzie się coś odpowiedniego, z uwzględnieniem różnego typu diet, upodobań.  Wynajmując catering z Trójmiasta mamy pewność, że zamówione przez nas potrawy zostaną nam dowiezione na miejsce i czas, odpowiednio przetransportowane. Niejednokrotnie firmy cateringowe, oferują również dekoracje stołu dostosowane do okazji. Zamawiając potrawy możemy jednocześnie zlecić na przykład piękne udekorowanie stołu, co również pomoże wprowadzić miłą świąteczną atmosferę.

Wigilia w restauracji w Trójmieście

Często pracodawcy decydują się na organizację wigilii firmowej w restauracji. Jest to bardzo wygodna opcja. Jakie są plusy takiego wyboru?  Każda z restauracji Trójmiasto w okresie świątecznym jest przepięknie udekorowana, co niewątpliwie podbija magię uroczystej kolacji i tworzenie wyjątkowej atmosfery.  Jeżeli wybrane miejsce położone będzie w przepięknej okolicy z  widokiem, niezapomniane wrażenia są gwarantowane. Ponadto wyjście poza teren firmy, świętowanie w specjalnie wybranym miejscu, dodatkowo wpływa na odbiór spotkania. Wybranie restauracji daje poczucie luksusu oraz docenienia przez pracodawcę. Wybierając taki sposób na spędzenie wigilii, należy jednak pamiętać o możliwie szybkiej rezerwacji. Restauracje Trójmiasto to częsty wybór na organizacje imprez okolicznościowych.  Jeśli nie zadbamy o wybór odpowiednio wcześnie, nasz wymarzony lokal może być już zajęty.

Zorganizowana prze nas wigilia będzie imprezą niezapomnianą niezależnie czy firma wybierze catering czy wyjście do restauracji. Ważne by przy jej organizacji zadbać o odpowiednią oprawę, dekoracje, smaczne potrawy. Najważniejsza jest jednak przyjazna atmosfera wśród uczestników spotkania.

 

Artykuł został przygotowany we współpracy z restauracjanadpotokiem.pl

Powiązane artykuły