Budowanie zaufania marki jest niezwykle ważne dla rozwoju przedsiębiorstwa. By robić to skutecznie, należy określić, co jest mocną stroną marki, a następnie uwydatnić te cechy. Jako przedsiębiorca, postaw na dobry wizerunek i bezpieczeństwo danych swoich klientów. Poznaj 5 usług, dzięki którym zwiększysz zaufanie do swojej marki.
Dobrze zbudowana strona internetowa
Podstawą działalności większości firm jest Internet. To właśnie w sieci klienci mogą przebierać pomiędzy rozmaitymi ofertami, porównywać je i w końcu wybrać najlepszą. Co zrobić, aby klient zdecydował się akurat na stronę prowadzonego przedsiębiorstwa i jego ofertę? Należy wybrać odpowiednie usługi dotyczące budowania strony internetowej.
Warto powierzyć je firmie, która będzie w stanie stworzyć nie tylko funkcjonalną witrynę, lecz także stronę internetową, która zapadnie w pamięć każdej przeglądającej jej osobie.
Kluczowym aspektem jest intuicyjność i łatwość w nawigacji. Odwiedzający nie powinien mieć żadnego problemu ze znalezieniem najważniejszych opcji, takich jak katalog produktów, kontakt i sprawdzenie sposobów płatności, z jakich będzie można skorzystać, nabywając produkt.
Przejrzysta i łatwa w obsłudze strona internetowa może przekonać użytkownika do skorzystania z oferty firmy.
Zabezpieczenie witryny internetowej za pomocą protokołu HTTPS
Drugi sposób to zabezpieczenie witryny internetowej protokołem HTTPS. Dzięki charakterystycznej zielonej kłódce w lewym boku pola adresu witryny klient będzie wiedział, że odwiedza uwierzytelnioną stronę internetową. Buduje to zaufanie już podczas pierwszej wizyty.
Protokół HTTPS zapewnia szyfrowanie przesyłanych danych, ich integralność, a także uwierzytelnia witrynę. Sprawia to, że odwiedzający ma świadomość, że jego dane nie zostaną odczytane przez osoby trzecie.
Operator płatności – najpopularniejsze sposoby opłat w jednym miejscu
Warto wybrać jedną platformę do przetwarzania płatności. Dzięki niej klient będzie mógł skorzystać z takich metod jak PayU, Przelewy24 czy Google Play. Tak duża liczba opcji sprawia, że każdy odwiedzający będzie miał pewność, że korzysta z usług lub zamawia produkty z wiarygodnej firmy.
Data Center i backup danych dla firm – bezpieczeństwo przetwarzanych danych
Ostatnimi dwoma usługami, które warto mieć w swojej firmie, są rozwiązania Data Center, w tym backup danych. Są one ze sobą bezpośrednio związane. Data Center to specjalnie dostosowana przestrzeń, w której znajduje się specjalistyczna infrastruktura sieciowa. Korzystając z usług Data Center, można w bezpieczny sposób przechowywać informacje.
Backup danych to kolejny poziom bezpieczeństwa. Pomaga on wdrożyć w życie złotą regułę backupu 3-2-1. Oznacza ona, że firma powinna wykonać przynajmniej 3 kopie zapasowe danych, umieścić je na 2 różnych nośnikach, a 1 z nich przechowywać poza siedzibą firmy. Dzięki temu nie trzeba się martwić, że firmowe informacje zostaną bezpowrotnie utracone lub trwale uszkodzone.
Backup danych dla firm – korzystna oferta dla przedsiębiorstw
Backup danych dla firm jest niezwykle istotną usługą. Dzięki niej dane są przechowywane w bezpieczny sposób, a przedsiębiorstwo korzysta z nowoczesnych technologii chroniących przetwarzane informacje.
Chcąc wybrać najlepszą ofertę dla swojej firmy, warto zwrócić uwagę na INEA. W przypadku tej firmy kopia zapasowa umieszczana jest w chronionym Data Center niedaleko Poznania. Dane przesyłane na serwer są zabezpieczane protokołem SSL, a kopia zapasowa spełnia restrykcyjne wymagania RODO i GIODO.
Backup danych dla firm INEA wiąże się z dużymi oszczędnościami dla małych, średnich i dużych firm. Przedsiębiorstwa nie muszą tworzyć własnej infrastruktury ani zatrudniać specjalistów, którzy zajmowaliby się jej obsługą. Co więcej, INEA zapewnia także intuicyjną, wygodną i prostą obsługę kopii zapasowej za pośrednictwem panelu użytkownika. Dostępny jest on z każdego miejsca na świecie, bez limitu urządzeń.